Časté dotazy
Na co mohu použít úvěr či jiný finanční produkt od Business Money, a.s.?
Odpověď:
Naše úvěry a další finanční produkty, které naše společnost nabízí , jsou určeny pro podnikatele jak fyzické osoby, tak i právnické osoby a můžete je použít na cokoliv při svém podnikání. Nejsou účelově vázány, nezkoumáme registry a to jak bankovní tak i nebankovní, nedokládáte příjem a záleží tedy jen na Vás na co peníze od nás použijete. Jedinou základní podmínkou je, že peníze poskytujeme oproti zástavě. Jako zástava může sloužit: nemovitosti všeho druhu (lesy,pole, domy,byty, průmyslové a výrobní areály) automobily, stroje a zařízení, starožitnosti, drahé kovy, elektronika, zajištěné pohledávky , akcie a obchodní podíly. Obecně lze říci, že jako zástavu lze akceptovat vše co má nějakou hodnotu, kterou lze vyčíslit v penězích.
Jaké produkty nabízíte? Kde mohu zažádat o úvěr či jiný finanční produkt, který nabízíte?
Odpověď:
Můžete nás kontaktovat na infolince 722 111 212 nebo vyplnit on-line formulář na našich internetových stránkách. Anebo se můžete přímo obrátit i na některé z našich poboček, jejichž seznam naleznete na zde.
Kolik peněz mi půjčíte?
Odpověď:
U podnikatelské půjčky není horní hranice omezena, záleží jen na hodnotě zajištění, kterou máte k dispozici.
Jaká je výše úroků?
Odpověď:
Výše úroků závisí na výši úvěru a zvolené délce splácení. Konkrétní příklady Vám sdělí náš úvěrový poradce, případně lze využít úvěrovou kalkulačku.
Jaké doklady musím předložit, abych mohl získat od Business Money, a.s. úvěr?
Odpověď:
Viz dle podmínky čerpání, jejichž seznam naleznete zde.
Jakou formou mi budou peníze vyplaceny, jak budu splácet?
Odpověď:
Business money, a.s. provádí veškerou výplatu úvěrů a dalších finančních produktů bezhotovostním způsobem, převodem peněz na Váš účet. Půjčku můžete splácet bankovním převodem nebo jednoduše inkasem z účtu.
Jak dlouho trvá schválení úvěru?
Odpověď:
V případě, že doložené doklady budou kompletní, je možno úvěr schválit a odeslat požadovanou částku na Váš účet do 24 hodin.
Co mám dělat, když jsem v prodlení a nemohu uhradit splátku?
Odpověď:
Pokud jste se dostal do situace, kdy nebudete moci uhradit splátku, kontaktujte neprodleně přiděleného úvěrového poradce, který s Vámi prodiskutuje vzniklou situaci a navrhne nejlepší postup, jak vzniklou situaci řešit.
Chcete se zeptat ještě na něco jiného?
Kontaktujte nás pomocí formuláře ZDE.